به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی شرفی مدیرکل بهزیستی به اتفاق شیخانی ( معاون توانبخشی ) و کارشناسان توانبخشی بهزیستی استان خراسان جنوبی از مراکز توانبخشی شهرستان فردوس بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی شرفی مدیرکل بهزیستی به اتفاق شیخانی ( معاون توانبخشی ) و کارشناسان توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی از مراکز توانبخشی شهرستان فردوس بازدید به عمل آوردند. در این بازدید شرفی قبل از شروع ساعت کاری با رئیس و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان فردوس دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد صاحب زمان ( عج ) از زحمات رئیس و پرسنل این اداره تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه برنامه های کاری ،  نشستی با حضور مدیرکل ، معاون و کارشناسان توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی با موسسه فجر امید شهرستان فردوس ( مرکز جامع سالمندان و مرکز توانبخشی معلولین ذهنی ) برگزار گردید و بازدید از مراکز سالمندان و توانبخشی معلولین ذهنی به عمل آمد. پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه شرفی پیشنهاداتی جهت ارتقاً کیفیت این مرکز توانبخشی را بیان کرد.

در ادامه برنامه بازدید از مراکز توانبخشی شهرستان فردوس ، بازدید از مرکز بیماران اعصاب و روان بوعلی صورت پذیرفت و شرفی ضمن تبریک میلاد صاحب الزمان ( عج ) و عرض خداقوت و خسته نباشید ، از زحمات پرسنل مرکز تشکر و شخصاً در جریان مشکلات و چالش ‌های آنها قرار گرفت.

در بازدید از مرکز شبانه روزی توانبخشی ذهنی گلها و مرکز توانبخشی ذهنی آرام شهرستان فردوس نشستی با مدیران مراکز صورت پذیرفت ، مشکلات ، چالش ها و کمبود های مراکز مطرح شد و مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در جهت تسهیل مشکلات و تامین کمبود ها در مراکز قول مساعد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد