صبح روز یکم اسفند ماه ، مراسم ویژه " از عید ولادت حضرت علی(ع) تا عید مبعث " با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، جمعی از معاونین ، کارکنان و مددجویان بهزیستی گیلان در سالن باغچه بان بهزیستی رشت برگزار و از مددکاران نمونه بهزیستی استان و شهرستانها تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، در این مراسم باشکوه که به همت واحد امور فرهنگی و روابط عمومی بهزیستی گیلان برگزار شد سید مهدی خدمت بین  دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت علی(ع) و مبعث ، ارزش کار مددکاران را بسیار بالا شمرد و گفت: اصولا هر یک از کارکنان و کسانی که به نوعی در حال خدمت رسانی به جامعه هدف و نیازمندان می باشند مددکار محسوب می شوند و این امر نشان دهنده ان است که همگان باید برای خدمت رسانی به مددجویان پیشقدم باشیم .

همچنین در ادامه این برنامه دکتر رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان،  زینب احمدی همکار بازنشسته و یکی از مددکاران نمونه و حجت الاسلام حسن خواه، دقایقی را در خصوص مقام ارزشمند حضرت علی (ع) و نامگذاری سالروز ولادت حضرت علی (ع) به نام روز مددکار، به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین اجرای نمایش طنز و خوانندگی نیز از سایر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود و در پایان از جمعی از مددکاران نمونه بهزیستی استان و شهرستانها تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد