نشست شورای برنامه ریزی اداره کل بهزیستی ایلام روز دوشنبه با حضور دکتر "امین دوست محمدی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نشست با ذکر اینکه لایحه بودجه شخصیت مالی برنامه دولت است بیان کرد: دولت در شرایط بسیار حساسی قرار دارد.

دکتر «امین دوست محمدی» با اشاره به تفکر جهادی رهبر معظم انقلاب گفت: روحیه جهادی به معنی روی اوردن همه اعم از مدیران و کارکنان به قانون بوده چراکه متاسفانه انحراف بسیاری در قوانین و مقررات اجرایی کشور وجود دارد.

وی برون سپاری فعالیتها را یکی از راهکارهای مهم برای برون رفت از مشکلات موجود اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسیر توسعه کشور صحیح بوده و گامها در این زمینه باید بدرستی برداشته شود.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیر کل و اعضا کارگروه و با توجه به اینکه بهزیستی از مجموعه های پر کار استان است، قول مساعد برای پیگیری، تامین اعتبار و حمایت مالی در زمینه پرداخت کمکهای موردی مددجویان، مطالبات کارکنان، تجهیزات، بهسازی و تعمیر واحدهای اداری، اموزش و ... داد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست با اشاره به رویکرد جهادی دولت سیزدهم گفت: عموم کارکنان در زمینه عمل به وظایف خود باید همراه سیاستهای دولت باشند.

«حسین نورعلیوند» با تاکید بر اینکه مجموعه کارکنان بهزیستی سختی کار داشته و خدماتشان ارزشمند بوده، از کارکنان خواست در ارایه خدمت و انجام وظایفشان ابتکار عمل داشته باشند.

وی در این نشست به مشکلات این مجموعه نظیر جذب اعتبار کمک موردی مددجویان، ضرورت پرداخت دو برابری عیدی کارکنان رسمی، کارگری و اعمال افزایش حق مسکن این کارکنان، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، پاداش پایان خدمت بازنشستگان، کمبود نیروهای راننده، خدماتی، نگهبان و...، پایین بودن احکام کارگزینی کارکنان و... اشاره و خواستار حمایت مجموعه مدیریت و برنامه ریزی استان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد