مراسم نمادین توزیع و تحویل بسته های لوازم التحریر مشق مهربانی امروز در شهرستان درمیان با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاونین حوزه های مشارکت های مردمی، توانبخشی، امور توسعه پیشگیری، بهمراه مسئولین شهرستانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی پویش مشق مهر که از اوایل مهر در شهرستان های استان با هدف کمک به تامین لوازم التحریر دانش اموزان تحت پوشش بهزیستی شروع شده بود امروز با توزیع و تحویل ۴۰۰ بسته نوشت افزار بهزیستی شهرستان درمیان به فرزندان محصل تحت پوشش بهزیستی خاتمه یافت. این جلسه با حضور شرفی مدیر کل، معاونین توانبخشی، اجتماعی و رئیس اداره موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و همچنین مسئولین شهرستان درمیان در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار و مراسم اهدا و تحویل با حضور تعدادی از خانواده ها به صورت نمادین انجام گرفت. در این مراسم تعداد ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش تقریبی هربسته ۴۰۰هزار تومان به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اهدا گردید، و علاوه بر موارد فوق تعداد ۳۳ کارت هدیه تعمیرات به ارزش هر کارت ۳۰۰ هزار تومان، و تعداد ۳۸ کارت هدیه زائر اولی به ارزش هر کارت ۶۰۰ هزار تومان نیز تقدیم مددجویان گردید.. پویش مشق مهر بهزیستی شهرستان درمیان امسال با استقبال مردم خیر اندیش در میان و مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گروه جهادی شهید احمد صمیمی ترک و موسسه خیریه نسیم مهر درمیان همراه بود که از مدیران و مسولین این نهادها تقدیر و تشکر می گردد.

لازم به ذکر است که قبل از این جلسه شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به همراه معاونان امورتوسعه پیشگیری، توانبخشی و مشارکتهای مردمی اشتغال و مسکن در با مهندس فرجامی فرماندار و مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهرستان در میان دیدار و گفتگو نمود.

شرفی در گفتگو با مولوی عبدالهی بر کنترل و پیشگیری از معلولیت ها در روستای نوغاب هندوالان با همکاری معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی تاکید و مقرر شد تا اطلاع رسانی مقتضی توسط دفتر امامت جمعه اهل سنت درمیان در این روستا انجام شود تا همکاری در زمینه آزمایشات ژنتیک در خانواده های دو و چند معلولیتی و خانواده هایی که ازدواج فامیلی و سابقه معلولیت در بستگان و اقوام دارند انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد