صبح روز بیست و دوم آبان ماه، سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی برگزاری نشستی صمیمانه در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان از قهرمانان تیم فوتسال بهزیستی گیلان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در پی قهرمانی تیم فوتسال بهزیستی گیلان در بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بهزیستی کشور، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی برگزاری نشستی صمیمانه از قهرمانان تیم فوتسال بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این مراسم تقدیر، قهرمانی های متوالی تیم فوتسال بهزیستی گیلان را حاصل کار گروهی و اتحاد اعضای تیم برشمرد و گفت: اساسا نفس ورزش برگرفته از کارتیمی،همبستگی و همدلی است که ورزشکاران بهزیستی گیلان به خوبی این موارد را اجرا کرده و به موفقیت رسیدند.

وی در ادامه با عنوان اینکه ورزشکاران همواره با روحیه اجتماعی بالا در میادین حاضر می شوند اظهار داشت: ورزشکاران ما با روحیه جنگدگی بالا و از خود گذشتگی نشان دادند که از روحیه اجتماعی بالایی برخوردارند و همواره موفقیت هر تیمی در سایه همبستگی ، وفاق و همدلی رقم خواهد خورد.

خدمت بین دانا در این نشست با تأکید بر حفظ عنوان قهرمانی این تیم در مسابقات سالهای آینده خاطرنشان کرد: دفاع از عنوان قهرمانی به مراتب سخت تر از خود قهرمانی است و ورزشکاران باید با حفظ روند آمادگی و بررسی نقاط ضعف و قوت بازهم در پی کسب قهرمانی مجدد باشند و بر افتخارات خود و بهزیستی گیلان بیفزایند.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از قهرمانان تیم فوتسال بهزیستی گیلان تقدیر به عمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد