طی مراسمی با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی «محمدرضا خیاط» به عنوان ذی حساب جدید اداره کل بهزیستی این استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این جلسه به گستردگی فعالیت های بهزیستی اشاره کرد و افزود: تنوع دستور العمل ها و آئین نامه ها حجم کار مالی را در بهزیستی بالا برده است.

حسن شرفی با بیان اینکه کیفی سازی فعالیت های بهزیستی را اولویت قرار داده ایم، عنوان کرد:نیاز است ذی حساب موضوعات را تسهیل کند که خدمات به موقع به جامعه هدف ارائه شود. وی با بیان اینکه دغدغه مندی ونظم و انظباط مالی همکاران ما در کشور زبانزد است، تصریح کرد: تصمیم گیری ها طوری است که قبل از انباشت اعتبار برای اخر سال بتوانیم با مشورت ذی حساب برای هزینه کرد صحیح و به موقع اقدام کنیم.

در ادامه مرتضی ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اظهارکرد: ذیحسابان دستگاه ها در راستای تحقق اهداف ادارات و با تسلط به ضوابط قانونی و ارائه راه کارهای مناسب، سبب رفع موانع احتمالی پیش روی آن دستگاه می شوند. وی با بیان اینکه ذی حسابان باید نگاهی چند بعدی به مسائل دستگاه داشته باشند، بیان داشت: نگاه تک بعدی منجر به ناکامی در اجرای اهداف و برنامه ها می شود. وی با اشاره به چتر خدماتی گسترده بهزیستی بیان داشت:ذی حسابان استان با صعه صدر و وسعت نظر، توان و تجربه بالایی که دارندجایگاه مشورتی و مشاوره ای خوبی برای دستگاه های اجرایی هستند. در این مراسم از خدمات غلامرضا منصوری راد تقدیر و محمد رضا خیاط به عنوان ذی حساب جدید اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد