جلسه ی معرفی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف در محل فرمانداری شهرستان با حضور ایمانی فرماندار شهرستان خوسف، مدیرکل بهزیستی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، رؤسای سابق و سرپرست جدید بهزیستی شهرستان برگزار شد

در این جلسه آقای حسین علیزاده به عنوان سرپرست اداره بهزیستی خوسف معرفی و از زحمات و تلاش های علیرضا رضایی رئیس سابق تقدیر بعمل آمد.
 شرفی مدیرکل بهزیستی ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت أباعبدالله الحسین علیه السلام و تقدیر و تشکر از همراهی های مجموعه فرمانداری با بهزیستی شهرستان خوسف، افزود؛ با عنایت به تجربه و توانمندی آقای رضایی تصمیم گرفتیم که از وجود ایشان در اداره کل استفاده کنیم و امروز یک نیروی، انقلابی ، ولایی و دارای تجربه در ستاد اداره کل بهزیستی به عنوان سکان دار بهزیستی خوسف را جهت انجام خدمت در شهرستان به حضور شما معرفی می کنیم که انشاءالله با روحیه ی تلاشگری و پیگیری فعالیتهای بهزیستی شهرستان را برعهده خواهند گرفت. بهزیستی شهرستان خوسف با عنایت نزدیکی به مرکز استان شاید اکثر خدمات را جامعه ی هدف شهرستان با حضور در بیرجند دریافت کنند ولی ما تلاش داریم که از طریق مشارکت بخش غیر دولت مراکز ارائه ی خدمات تخصصی را در شهرستان راه اندازی کنیم همانگونه که مرکز جامع درمان اعتیاد را در شهرستان ایجاد نموده و اکنون فعالیت دارد.
یکی از مشکلات اداره بهزیستی شهرستان این است که در حال حاضر چارت نمایندگی دارد و ما از طریق سازمان مدیریت و رایزنی با مسئولان بالادستی استان و نمایندگان پیگیری لازم را انجام داده و نیاز هست که از طریق فرمانداری نیز این مطالبه گری صورت پذیرد تا با ارتقای چارت از نمایندگی به شهرستان شاهد شکوفایی و رشد بیشتر خدمات بهزیستی در شهرستان باشیم.
در ادامه رضایی گزارشی از اقدامات بیش از یک سال حضورش در شهرستان را ارائه نمود و از همراهی مجموعه فرمانداری و مسئولان شهرستان در پیشبرد اهداف بهزیستی تشکر کرد.
مهندس ایمانی در ابتدا از خدمات و تلاش های رضایی در بهزیستی خوسف تقدیر و تشکر کرد و به علیزاده نیز بابت حضور در بهزیستی شهرستان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و توفیق نمود.
در ادامه حکم ابلاغ مسئولیت علیزاده به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان توسط فرماندار به وی تقدیم گردید و همچنین الواح جداگانه تقدیر از آقای رضایی توسط فرمانداری و همچنین از طرف اداره کل بهزیستی به ایشان تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد