امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان سیروان با حضور در محل اداره بهزیستی ضمن تبریک هفته بهزیستی، از خدمات اجتماعی و مددکاری رئیس و کارکنان بهزیستی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حجت الاسلام «فریادی" امام جمعه شهرستان ضمن احترام به مقام والای شهید فیاض بخش، از کارمندان خدوم و زحمتکش بهزیستی خواست تا با الگو پذیری از راه و رسم این شهید والامقام، خدمت رسانی به جامعه هدف را بیش از پیش پررنگ تر کرده، و با خدمت بی منت و مشاوره و مددکاری به موقع، التیامی بر درد جامعه هدف باشند. 

«علیرضا رئیسی» فرماندار سیروان نیز گفت: کارکنان بهزیستی از اقشار زحمت کش، صبور، سخت کوش و دلسوز هستند که با سخت‌ترین شرایط در محیط کار با تمامی مددجویان با هر میزان معلولیت خدمت میکنند و عاشقانه به شغلشان افتخار می نمایند.

وی افزود: مجموعه وظایف بهزیستی امری خداپسندانه تلقی می‌شود چون در جهت رضایت محروم‌ترین اقشار جامعه و رفع نیاز ایشان تلاش می‌کنند که در نهایت رضایت الهی را در بردارد.

در این دیدار قاسمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیروان به ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی، خدمات ارائه شده به جامعه هدف این سازمان و همچنین مسائل و مشکلات این اداره پرداخت.

در ادامه مسوولان و کارکنان بهزیستی سیروان با حضور در جوار شهدای گمنام شهر لومار، با قرائت فاتحه و غبار روبی به مقام این شهدای عزیز ادای احترام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد