سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با حضور در تمامی اتاق های ستاد بهزیستی استان با کارکنان دیدارهای چهره به چهره داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی و در نخستین روز ماه رمضان به اتفاق نورالدین فائقی سرپرست معاونت امور مشارکت های مردمی بهزیستی استان با تمام کارکنان ستاد استان، به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

زمانی در این برنامه، آغاز سال جدید و همچنین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و شروع فعالیت های اداری در قرن نوین را گرامی داشت.

سرپرست بهزیستی استان تهران بهار را مظهر نشاط و شادابی قلمداد کرد و اظهار داشت: همانگونه که طبیعت زنده و شاداب می شود، انسان نیز با رهایی از تعلقات و امور دنیوی، شیدای حضرت حق خواهد شد و ما باید تمام تلاش خود را به منظور چنین شدن بنمائیم.

وی در ادامه با تبریک آغاز ماه صیام، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای بهره مندی از فیوضات الهی و ماه فرصت هایی است که خداوند به ما عنایت کرده و برای خودسازی بهترین ایام است.

زمانی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱(تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) اذعان داشت: تحقق این شعار و عملیاتی کردنش مهم است و همه اجزای بهزیستی در سراسر استان برای کاربردی شدن شعار، اهتمام نموده و به شکل عملی، زمینه های ظهور و بروز آن را پیاده سازی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد