اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری نماز، قرآن و مهدویت ویژه کارکنان، خانواده کارکنان و جامعه هدف بهزیستی گیلان که به همت شورای اقامه نماز، کانون قرآن و عترت و شورای فرهنگی بهزیستی گیلان در آذر ماه سال جاری فراخوان آن اعلام گردیده بود صبح روز بیست و دوم اسفند ماه در سالن باغچه بان بهزیستی رشت با حضور سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان برگزار گردید.

ابتدای این برنامه   تکاملی مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان در خصوص گزارش نحوه برگزاری و داوری فرمودند :بخش های این جشنواره و مخاطبین:

۱- مسابقه کتابخوانی : ویژه کارکنان

۲- اذان ( ویژه برادران) :ویژه جامعه هدف و کارکنان و خانواده آنان

۳- بخش هنری: تولید آثار هنری با موضوع نماز و مهدویت شامل تولید کلیپ، موشن گرافی، پادکست و انیمیشن ویژه کارکنان و خانواده های آنان و جامعه هدف

۴۳-  قرآن:  ویژه کارکنان، خانواده کارکنان، مراکز و موسسات غیردولتی، فرزندان شبه خانواده و جامعه هدف در سه بخش

* بخش آوایی  * بخش معارفی     * بخش ادبی   /   در بخش کتابخوانی تعداد 200 نفر از کازکنان ضشرکت داشتند. در بخش تولیدات هنری تعداد محدودی آثار دریافت گرید و در بخش قرآن 74 نفر از جامعه هدف و فرزندان کارکنان شرکت نمودند/داوری این جشنواره بدلیل وضعیت قرمز بیماری منحوس کرونا بصورت مجازی در بهمن ماه برگزار گردید. بخشی از آثار مانند اذان باارسال کلیپ داوری شده و در بخش حفظ و دعاخوانی و ... با تماس تصویری توسط داوران ارزیابی صورت پذیرفت که تعداد 24 نفر از شرکت کنند گان حائز رتبه اول تا سوم شدند /

سپس سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان در خصوص اهمیت جاری نمودن روح معارف متعالی قرآن و عترت در کالبد سازمان از طریق کارکنان و جامعه هدف و کسب معرفت و تقویت ایمان دینی ، اخلاق فاضله و رفتار اسلامی در کنار حفظ و اعتلای فرهنگ و هویت اسلامی-ایرانی بر اساس آموزه‌های قرآن و عترت با توجه به سیاست‌های سازمان مبنی بر تلاش برای آشناسازی بیشتر جامعه هدف با معارف اسلامی و فرهنگ دینی  مواردی را مطرح نمودند.

این برنامه با سخنرانی حجه الاسلام نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان در خصوص اهمیت و جایگاه نماز ، تواشیح و مولودی خوانی همراه بود و در پایان برنامه از  امید رضا رحیمی مقام اول مسابقات قران جهان اسلام، برگزیدگان جشنواره و فعالان نماز ادارات بهزیستی  تقدیر بعمل امد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد