عصر روز ششم اسفند ماه نمایش آب نبات ۱۴۰۰ در رشت با بازی توانخواهان با حضور سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان و محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت در سالن خاتم الانبیاء اجراء شد.

سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این مراسم با بیان اینکه هنردرمانی و نمایش‌درمانی در ارتقا سطح توانمندی‌های افراد دارای معلولیت بسیار تاثیرگذار خواهد بود افزود : باعث افتخار بنده است که در جمعی هستم که توانخواهان من مشغول به فعالیت هستند ، این عزیزان همیشه و در همه جا ثابت کردند حرف اول را میزنند مخصوصا در بخش های ورزشی و هنری و ما شاهد مدال های رنگارنگ افراد دارای معلولیت در بازی های المپیک بودیم .

وی در ادامه در بحث مناسب سازی و سالن تئاتر ، حمایت و پشتیبانی بهزیستی را جهت ارتقاء هنر معلولین در استان و همچنین سهولت در رفت و آمد افراد دارای معلولیت را اعلام داشت و در پایان از عوامل اجرایی این تئاتر تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است : نمایش آب نبات ۱۴۰۰ کاری از گروه تئاتر درمانی آبی به طراحی و کارگردانی ابراهیم حسن زاده و با متنی از مینا حسنی با هنرنمایی توانخواهان هنرمند با هدف درمان تنش‌ها و اختلالات اجتماعی و با موضوع مشکلات زیست محیطی در مجتمع خاتم الانبیاء رشت اجرا شد.

 میثم مظفری، عرفان محمودی، علیرضا فرجام زاد، ایمان فاطمی فر، ابوالفضل حاتمی، آسا باقری، کیانا بخشی زاده، پیمان مجیدی، طاهره طیبی و حامد پورطواف بازیگران و ایمان فاطمی فر طراح پوستر این نمایش هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد