بویین میاندشت| مهر در انتظار دست‌های مهربان

رئیس اداره بهزیستی بویین میاندشت از اجرای طرح همه حاضر با شعار همگی بر پا جهت تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی بوئین میاندشت، حسن خلیلی با اجرای طرح همه حاضر با شعار همگی بر پا جهت تامین لوازم التحریر و مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی در شهرستان گفت: این طرح در آستانه بازگشایی مدارس و جهت تامین مایحتاج تحصیلی و لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در حال اجرا می باشد.

  رئیس اداره بهزیستی ادامه داد: برخی از خانواده‌های تحت پوشش به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی قادر به تامین هزینه‌های تحصیل فرزندان خود نیستند و اغلب دانش‌آموزان متقاضی دریافت وسایلی چون کیف، کفش، لوازم التحریر و فرم مدارس می‌باشند.

  خلیلی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین در همراهی مددجویان تحت پوشش خاطر نشان کرد: این پویش تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و نیکوکاران ارجمند می‌توانند با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به خانواده‌هایی که چشم انتظار مهربانی هستند با روش‌های ذیل کمک نمایند.

 وی اداد داد: اجرای کد دستوری #۶*۲۰۰۲*۶۶۵۵*و واریز کمک های نقدی به شماره حساب مشارکت‌های مردمی با شناسه شهرستان بویین میاندشت با شماره ۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ شماره شبای مشارکت‌های مردمی IR۹۳۰۱۰۰۰۰۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶  شناسه بویین میاندشت ۳۷۱۰۳۴۵۶۱۱۳۱۵۶۱۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵۰۵ یا مراجعه حضوری به اداره بهزیستی نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی و شرکت در امر خدا پسندانه زمینه ادامه تحصیل آنان را فراهم نمایند.

 

کد خبر 89919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد