در رسانه| خلخال| معاون دادستان مرکز استان در سفر به خلخال تاکید کرد:

ضرورت اجرا و توسعه طرح های اشتغال زایی برای معتادین بهبودیافته

نسیم اردبیل_ شاهی معاون دادستان مرکز استان اردبیل در سفر به شهرستان خلخال و درجریان بازدید از کمپ ترک اعتیاد و زندان خلخال بر ضرورت توسعه طرح های اشتغال زایی زندانیان و  معتادین بهبود یافته تاکید کرد.

به گزارش نسیم اردبیل، شاهی معاون دادستان مرکز استان اردبیل در جریان سفر به شهرستان خلخال به همراه دادستان و رییس اداره بهزیستی این شهرستان  از کمپ ترک اعتیاد و طرح های اشتغال زایی بهبود یافتگان بازدید کرد. وی  وضعیت کمپ خلخال در تمامی آیتم های مد نظر را مطلوب ارزیابی نمود. شاهی با مثمرثمردانستن تسهیلات اعطایی توسط بهزیستی به بهبود یافتگان به ویژه در جهت ایجاد اشتغال و حرفه و با تشریح رابطه اشتغال معتادین بهبودیافته با عدم برگشت مجدد آنان به سمت اعتیاد، برتوجه جدی به حرفه آموزی در همه زمینه ها در کمپ ها و تداوم تسهیلات اعطایی به طرح های اشتغال  و  رفع موانع موجود در این مسیر تاکید کرد.

بازدید از زندان و کارگاه اشتغال زایی و حرفه آموزی زندان خلخال نیز از دیگر برنامه های شاهی معاون دادستان مرکز استان اردبیل در سفر به شهرستان خلخال بود.
در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به درخواست های آنها، وضعیت اشتغال و حرفه آموزی زندانیان نیز بررسی، دستورات قضایی لازم در جهت توسعه حرفه آموزی صادر شد.

کد خبر 89802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد