دهگلان / برگزاری جلسه توجیهی طرح مدیریت با ادارات مرتبط بهزیستی

جلسه توجیهی طرح مدیریت مورد با ادارات مرتبط روز دوشنبه ۲۷شهریور در سالن جلسات اداره بهزیستی دهگلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان در این جلسه روسای ادارات کمیته امداد امام،ثبت احوال،سازمان فنی و حرفه ای،بیمه سلامت،شبکه بهداشت وشهرداری حضور داشتند.

در ابتدا قربانعلی رسولی رییس اداره بهزیستی دهگلان، هدف از جلسه را تشریح طرح و همکاری متقابل ادارات عنوان کرد.

وی افزود: این طرح مربوط به حوزه پیشگیری و دفتر پیشگیری از اعتیاد است که با همکاری مرکز مثبت زندگی جهت ۴۰مورد از معتادین بهبود یافته و در حال بهبودی که در کمپ بستری هستند انجام میشود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب ادارات افزود: اعتیاد نه تنها به فرد و خانواده اش آسیب میزند بلکه به نوعی دامن‌گیر جامعه و خود ما نیز می‌شود که ارتباط و تعامل بین ادارت طبق تفاهم نامه های منعقد شده میتواند تا حدودی در جهت نجات افراد کوثر باشیم.

آرش توکلی مسئول مرکز مثبت و مجری طرح با معرفی طرح و توضیح شیوه نامه گفت: طبق بررسی های بعمل آمده و شناسایی ۴۰مورد بیمار ، بعد ازچند جلسه آموزش و کار با این افراد بر اساس نیازهای آنها به اداره مربوطه معرفی وارجاع داده میشوند.

در ادامه جلسه حاضرین نظرات خود را بیان نمودند و کمیته امداد جهت تحت پوشش قرار دادن و معیشت ،شهرداری فراهم نمودن جا و مکان و گرمخانه،بیمه سلامت صدور دفترچه بیمه،سازمان فنی و حرفه ای آموزش رایگان مهارت های فنی جهت ایجاد اشتغال و شبکه بهداشت جهت هزینه های درمانی وبستری قول مساعدت دادند.

کد خبر 89671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد