بهزیستی مددجوی پشت نوبت دریافت مستمری ندارد

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور گفت: با اقدامات انجام گرفته پشت نوبتی دریافت مستمری در سازمان به صفر رسیده است و به طوری که در اردیبهشت ماه  سال جاری ۵۰۰ هزار نفر نیز به مستمری بگیران اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان عبدالله کرم زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیران بهزیستی استان زنجان،افزود: در زمان حاضر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، جامعه تحت پوشش بهزیستی کشور هستند.
وی اظهار داشت: از این تعداد یک و نیم میلیون نفر مستمری بگیر هستند و در بعد خانوار نیز هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش هستند که خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند.
این مسوول ادامه‌ داد: در زمان حاضر مستمری گروه‌های هدف در بیستم هر ماه واریز می شود و این در حالی است که میزان مبالغ سال گذشته با ۴۷ درصد افزایش یافت و شهریور امسال هم با ۴۰ درصد افزایش اعمال می شود
وی رویکرد بهزیستی کشور را با استقرار دولت سیزدهم، در چهار رکن مردم سازی، کارآمد سازی، هوشمند سازی و شفافیت بیان کرد.
کرم زاده به موضوع به روز رسانی ساختار بهزیستی اشاره کرد و افزود: آخرین به روز رسانی ساختار بهزیستی در سال ۹۱ انجام‌ گرفت که طبق برنامه ریزی ها و با افزودن بخش هایی نظیر دانش بنیان و خانه طلاق به روز رسانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه فناوری و زیرساخت فناوری اختصاص داده شده است، اظهارداشت: برای اولین بار ردیف جداگانه ای برای اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور اختصاص یافت که از این محل ناوگان جدیدی به این سیستم اضافه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۳۵ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی کشور واگذار شده است و تلاش می‌شود تا ۲ سال آینده همه خانوارهای ۲ معلول به بالا صاحب مسکن شوند.

در پایان این مراسم از خدمات چهار ماهه "نعمت ملکی" تقدیر و " دکتر روح الله خدابنده لو"به عنوان سرپرست جدید بهزیستی زنجان معرفی شد.

کد خبر 89592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد