شیرخوارگاه مادر محل تحویل قربانی و نذورات مردم کرمان اعلام شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از اجرای پویش عید تا عید همزمان با عید سعید قربان در استان کرمان همزمان با سراسر کشور خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده با اعلام این خبر گفت:

در این پویش ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت این سازمان در سراسر استان ضمن برپایی پایگاه های ثابت نسبت به جمع آوری نذورات اهدایی و گوشت قربانی اقدام می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: امسال همکاران بهزیستی ضمن هماهنگی با اداره دامپزشکی استان ؛در پایگایهای خریداری دام در ۵ منطقه شهری کرمان و در کنار اکیپ‌های نظارتی اداره کل دامپزشکی ازعصر امروز تا پایان روز عید فعالیت خواهند داشت .

مدیرکل بهزیستی کرمان موسسات خیریه تخت نظارت و شیرخوارگاه مادر کرمان را بعنوان تنها محل دریافت دام ذبح شده و نذورات و گوشت های قربانی اعلام کرد و افزود : نذورات اهدایی برای مصرف کودکان بی سرپرست مقیم شیرخوارگاه ؛ معلولین و خانواده های نیازمند تحت حمایت بهزبستی هزینه و توزیع می گردد.

وی خاطر نشان کرد : موسسات خیریه و شیرخوارگاه ملزم به ارایه رسید مشارکت به اهدا کننندکان می‌باشند.

نامبرده اذعان داشت : همشهریان گرامی در شهرستان‌ها می‌توانند نذورات و قربانی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان خود تحویل نمایند.

علیرضا وحیدزاده گفت : شهروندانی که بدلایلی دسترسی و امکان مراجعه حضوری به محل های تعیین شده را ندارند میتوانند از طریق شماره حساب های اعلام شده نسبت به واریز وجوه نقدی ضمن ذکر نیت خاص اقدام نمایند

وی شماره حساب

۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ شماره حساب نزد بانک مرکزی

و

شماره شبا ir۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷

و

شماره کارت

۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶

با

 شناسه واریز

۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

را جهت مشارکت مردم مومن و خداجوی کرمان اعلام نموده و افزود: مردم کرمان همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده و خانواده های تحت حمایت بهزیستی را تنها نخواهند گذاشت

کد خبر 83076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد