پویش عید تا عید در سراسر کشور برگزار می شود/ مشارکت ۹۳ میلیارد تومانی نیکوکاران در سال گذشته

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با اعلام شروع پویش عید تا عید در سراسر کشور گفت: سال گذشته مردم خیر کشور ۹۳ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر دولتی خود را به افراد نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی ربوبی با بیان اینکه سازمان بهزیستی هر ساله در ایام اعیاد ماه ذی الحجه پویش عید تا عید را از عید سعید قربان تا عید غدیر خم برگزار می کند، گفت: این پویش با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در سراسر کشور با هدف تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان ها برگزار می شود.

وی افزود: در این پویش خیرین و مردم نیکوکار کشورمان می توانند نذورات و قربانی های خود را در عید قربان به جامعه هدف بهزیستی و از طریق ادارات کل بهزیستی استان ها، ادارات بهزیستی شهرستان ها و مجتمع ها و موسسات خیریه تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا کنند.

ربوبی در خصوص کمک های مردم در پویش عید تا عید سال گذشته گفت: در سال گذشته در این ایام ۹۳ میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی از طرف مردم اهدا شد که امیدواریم با همراهی و همیاری مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی امسال هم شاهد این کمک های خداپسندانه باشیم.

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی در خصوص نحوه مشارکت مردم و خیرین گفت: خیرین و مردم عزیز می توانند در این ایام مشارکت های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱۲۳* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و یا از طریق نرم افزار موبایلی ۷۲۴ به سازمان بهزیستی و افراد نیاز مند از جامعه هدف اهدا کنند.

کد خبر 82976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =