نجف آباد | برگزاری شورای مشارکت های بهزیستی در میدان میوه و تره بار شهرستان

نشست اداره بهزیستی شهرستان، فرماندار و اعضای شورای مشارکت های مردمی شهرستان با غرفه داران میدان میوه و تره بار ،به منظور جلب و جذب مشارکتها و حمایت های مردمی،در دفتر مدیریت اتحادیه صنف تره بار فروشان شهرستان نجف آباد؛ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف اباد، علیرضا قناعت‌کار، ضمن تشریح فعالیت‌های بهزیستی، با اشاره به حقوق معلولین تاکید کرد: بهزیستی یک ارگان مردم مدار و حامی قشر آسیب دیده جامعه است ولی به تنهایی قادر به حل مشکلات و مرتفع ساختن مشکلات این عزیزان نخواهد بود.

وی اظهار داشت: ارتقاء سطح کیفی زندگی معلولین، مسئولیت پذیری دیگر نهادهای دولتی، مردمی و اجتماعی هر یک از افراد جامعه را در راستای کمک به این اقشار می طلبد.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی در خصوص حمایت از جامعه هدف؛ بیان داشت: بسیار خوب و ارزشمند است آنهایی که تمکن مالی و توانایی خدمت رسانی دارند، در صحنه حضور یابند و همانطور که در آموزه های دینی ما آمده است؛ تاحد توان، دست یاری جویان و نیازمندان را بگیرند.

مباشری ضمن اشاره به فعالیت های خیریه ها و خیرین شهرستان، از برگزاری چنین جلساتی تشکر کرد و بر ضرورت ادامه این جلسات تاکید داشت. 

درپایان کرمانی رئیس اتحادیه صنف تره بار،  ضمن بیان این نکته که میدان میوه و تره بار  نجف آباد 71 غرفه دارد؛ از آمادگی  و همکاری غرفه داران جهت اشتغال و به کارگیری مددجویان و کمک رسانی نقدی و غیر نقدی به بهزیستی سخن گفت.

کد خبر 80971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد