برگزاری جشن سفیران لبخند در مراکز اقامتی و بازتوانی معتادین

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی از برگزاری جشن های دهه کرامت در مراکز ترک اعتیاد و بازتوانی معتادین در سطح استان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جشن سفیران لبخند با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و بهزیستی استان و با حضور دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، معاون امور توسعه پیشگیری و روسای مراکز تامین و توسعه بهزیستی شهرستسان اردبیل در مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین (ناجیان بهبودی) اردبیل برگزار گردید.

در این مراسم پروین معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ارج نهادن به تلاشهای فداکارانه خدمت گزاران راستین مجموعه بهزیستی به ولی نعمتان تحت پوشش گفت: بهزیستی استان اردبیل در سایه همت، تلاش و پشتکار تلاشگران عرصه خدمت رسانی بویژه در راستای توانمند سازی بهبود یافتگان از اعتیاد گامهای موثر و مفیدی برداشته است.

 معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان با اظهار این مطلب که بحث اشتغال و توانمند سازی  بهبود یافتگان از اعتیاد از جمله دغدغه های و اموراتی هست که هموراه مدنظر مسئولین قرار گرفته است گفت: خوشبختانه در سال گذشته تعداد ۲۱۲ نفر از مقیمان بهبود یافته از تسهیلات کم بهره بانکی بهره مند شده و با شروع کسب و حرفه مناسب یاریگر و پشتوان خانواده خود شدند.

پروین در خصوص آموزش های بهبود یافتگان گفت: تعداد ۶۰۳ نفر از مقیمان و بهبود یافتگان از اعتیاد دوره های آموزشی فنی و حرفه ای را طی نموده و با فراگیری دوره های حرفه ای لازم توانسته اند با ایجاد و راه اندازی حرفه مناسب کمک حال خانواده خود باشند.

گفتنی است در این مراسم، اجرای برنامه شاد ومفرح و تجلیل از بهبود یافتگان و مقیمان توانمند و ورزشی از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط مسئولان حاضر در مراسم انجام گردید.  

کد خبر 80969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد