شهرضا|فقرزدایی، رسالت راه‌اندازی گروه‌های مالی خرد

طرح ایجاد گروه‌های مالی خرد با رسالت فقرزدایی در مناطق کم برخوردار راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان تخصصی دفاتر بهزیستی استان در شهرضا برگزار شد چگونگی اجرای طرح گروه‌های مالی خرد مورد بحث قرار گرفت.
سرپرست ادراره بهزیستی شهرستان شهرضا گفت: این جلسه با حضور کارشناس مسئول معاونت امور اجتماعی، کارشناس مسئول دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و کودکان، کارشناس مسئول امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان، نماینده طرح گروه‌های مالی خرد از موسسه تاک، سرپرست و کارشناسان حوزه اجتماعی و شبه خانواده اداره بهزیستی شهرضا برگزار شد.

مرجان نظام‌پور افزود: در ابتدای این جلسه فعالیت‌های دفتر توانمندسازی خانواده، زنان و کودکان تشریح و بر راه‌اندازی گروه‌های مالی خرد تاکید شد.
نماینده موسسه تاک گفت: اجرای این طرح با رسالت فقرزدایی در مناطق کم‌برخوردار می‌باشد که با راه‌اندازی گروه‌های ۱۲ تا ۲۵ نفره و سپرده‌گذاری و پرداخت وام‌های داخلی در گروه نسبت به حضور زنان و مدیریت مسائل مالی و هزینه‌های زندگی و به مرور زمان با افزایش اعتبارات داخلی صندوق این گروه‌ها به سمت اشتغال‌زایی سوق داده می‌شوند.

شریفی افزود: اهم فعالیت این گروه‌ها در سطح روستاها و مناطق و محله‌های حاشیه نشین و کم برخوردار صورت می‌گیرد که تمام فعالیت‌های مالی، شکل‌گیری و پایداری گروه توسط خود اعضای گروه مدیریت می‌شود.

شهرضا|فقرزدایی، رسالت راه‌اندازی گروه‌های مالی خرد

شهرضا|فقرزدایی، رسالت راه‌اندازی گروه‌های مالی خرد

شهرضا|فقرزدایی، رسالت راه‌اندازی گروه‌های مالی خرد

کد خبر 80912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد