قهرمانی تیم مرکز ترک اعتیاد و بازتوانی معتادین آزادی اردبیل در مسابقات والیبال

به گزارش روابط عمومی، اولین فستیوال ورزشی کمپ های ترک اعتیاد با همکاری هیئت والیبال شهرستان اردبیل، هیئت ورزشهای همگانی، بهزیستی استان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با شعار " با ورزش نه به اعتیاد" در سالن ورزشی تختی اردبیل برگزار گردید.

پرویز پروین در رابطه با تشریح اهداف بهزیستی در امر توسعه ورزش در بین بهبود یافتگان گفت: ازجمله اهداف و سیاست حوزه پیشگیری بهزیستی استان در امر اهمیت ورزش،  توسعه ورزش در بین کمپ ها وپیشگیری اولیه با همکاری ادارات  ورزش در سطح استان می باشد که خوشبختانه این امکان فراهم گردید تا بهبود یافتگان کمپ های ترک اعتیاد در زمینه های ورزشی افتخار آفرینی نمایند.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان اظهار امیدواری کرد: با ترویج ورزشهای عمومی و همگانی گامهای موثری در امر سلامت جسمی و روان این عزیزان برداریم و همچنین و در راستای توانمند سازی بهبود یافتگان تعداد ۲۱۲فقره  وامهای اشتغال بصورت کم بهره به بهبود یافتگان کمپ های ترک اعتیاد اعطاء شده است تا این عزیزان بتوانندبا شروع کسب و حرفه مورد نظر استقلال  فردی داشته باشند.

پروین افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان تعداد ۶۰۳نفر از این عزیزان از آموزش های لازم برخوردار شده و تلاش سازمان بر این استوار است که این توانمند سازی ها جامعه ای عاری از اعتیاد را فراهم سازد و ما هر روز شاهد جامعه ای  سالم و پویا باشیم.

گفتنی است در این مسابقات تیم کمپ ترک اعتیاد آزادی موفق به کسب رتبه اول، کمپ ناجیان بهبودی رتبه دوم و کمپ های نجات و همیاران پاک مشترکاً رتبه سوم این بخش از مسابقات را به خود اختصاص دادند که با اهدای کاپ ورزشی و لوح سپاس از آنان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 80885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد