استاندار خوزستان از روابط عمومی بهزیستی استان تقدیر کرد

استاندار خوزستان در همایش تجلیل از فعالین حوزه ارتباطات و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان از مهرداد بهادری مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ؛نشست فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی دستگاه های استان روز یکشنبه ٧ خردادماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری  برگزار شد.

استاندار خوزستان خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: تکنیک های عملیات روانی دشمن را اعم از تکنیکهای راهبردی و تکنیک های عملیاتی و میدانی بایست شناسایی کنید در غیر این صورت دفاعی که روابط عمومی ها انجام میدهند هم به سود دشمن تمام میشود.

وی گفت: از زحمات شما سپاسگزاری میکنم و امیدوارم با برخورد صادقانه و ایجاد اعتماد با مردم نقش خود را در تبیین خدمات و انتقال مفاهیم و ارزش ها به شایستگی ایفا نمایید.

حسینی محراب در این مراسم ضمن بیان اهمیت کار در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، گفت: یک روابط عمومی خوب مجموعه ای است که آسیب های کار خود، تکنیک های دشمن و مخاطبین خود را شناسایی کند.

گفتنی است، در پایان، استاندار خوزستان از روابط عمومی بهزیستی استان  به عنوان یکی از روابط عمومی های  برتر به جهت  اطلاع رسانی مناسب و تلاشهای شایسته در سفر اخیر ریاست جمهوری تقدیر کرد.
کد خبر 80725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد