شاهرود | حضور سرپرست اداره بهزیستی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود در سال جاری با حضور ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی، حسن غربا سرپرست اداره بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روستای طرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن تبریک دهه کرامت، اعتیاد و مصرف مواد مخدر را زمینه ای برای بروز سایر آسیب های اجتماعی دانسته و گفتند: کوتاهی در این مهم دامن گیر تمامی آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد.

حسن غربا ضمن تاکید بر هم افزایی و مشارکت کلیه دستگاه عضو شورا در زمینه ریشه کن سازی این پدیده شوم گفت: بهزیستی شاهرود با بهره گیری از ظرفیت موسسات خیریه و با اعطای ۶ مجوز کمپ ترک اعتیاد در سنوات گذشته و در زمینه بهبود ، درمان معتادین اقدامات موثری را انجام داده است.

رئیس بهزیستی شهرستان با اعلام راه اندازی یک کمپ ترک اعتیاد دیگر در سال جاری اظهار داشت: تنها کمپ ترک اعتیاد بانوان استان در شهرستان شاهرود وجود داشته که این مرکز و کمپ ترک اعتیاد بسوی فردای بهتر در قالب مراکز تبصره دو ماده ۱۶، معتادین متجاهر جمع آوری شده توسط نیروی انتظامی را نگهداری و در جهت بهبود آنان اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد در سال گذشته ارائه و اظهار داشت: بهبود یافتگان منطقه طرود می توانند از خدمات تسهیل گری و مددکاری واحد مدیریت مورد بهزیستی بهره برده و از تسهیلات اشتغال زایی استفاده کنند. در ادامه جلسه سایر اعضا گزارشی از عملکرد دستگاه خود در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد ارائه دادند.

کد خبر 80680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد