نجف‌آباد| اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی برگزار شد

اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف‌آباد، اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان در سال جاری با حضور مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد و سایر اعضای شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و نحوه هزینه کرد کمک‌های مردمی در حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی اظهار داشت جلب و جذب مشارکت‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی از اشخاص حقیقی و حقوقی در مراکز دولتی، اجرای طرح پویش ولی نعمتان در ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه‌هایی در دهه کرامت، از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی است.

علیرضا قناعت‌کار در ادامه افزود: شورای مشارکت‌ها باید از بخش دولتی صرف جدا شده و مردم را دخیل نموده تا مردم در جهت جلب مشارکت‌ها، جامعه هدف را از نزدیک بشناسند و در جهت رفع مشکلات پیشقدم شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح قاصدک در سطح استان، گفت: در این طرح خدمات پزشکی و دندانپزشکی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، اجتماعی، مددکاری و مشاوره روانشناختی، بصورت رایگان در مراکز و مجتمع های بهزیستی در سطح استان ارائه می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز با اشاره به نقش بهزیستی در راستای فقرزدایی گفت: اگر خیرین و نیکوکاران در جریان امور و هزینه‌های انجام شده قرار بگیرند کمک‌های بیشتری ارائه خواهند داد.

مباشری ادامه داد:  برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده بهزیستی، کمک گرفتن از توان خیران شهرستان ضروری به نظر می رسد که بدون شک کمک خیرین منطقه و یا نیکوکاران غیرمقیم به عنوان سرمایه‌های اصلی این اداره، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیرخواهد کرد.

وی افزود:  بهزیستی  می‌تواند با حمایت های مردمی، فعالیت خود در رسیدگی به محرومین را گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقر زدایی مثمر ثمر باشد.

به گزارش روابط عمومی، درپایان این نشست در خصوص اجرای طرح قاصدک، اجرای برنامه تجلیل از کارآفرینان مرتبط با بهزیستی  و تامین هزینه‌های درمان و معیشت مددجویان، مواردی مطرح و به تصویب رسید.

نجف‌آباد| اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی نجف آباد برگزار شد

نجف‌آباد| اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی نجف آباد برگزار شد

کد خبر 80590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد