برگزاری جلسات شورای فرهنگی و رسانه سازمان بهزیستی کشور با هدف ایجاد پیوند موثر میان فعالیت های فرهنگی و رسانه ای

شورای فرهنگی و رسانه سازمان بهزیستی با دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور و با هدف ایجاد پیوند مؤثر میان فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، برنامه ریزی درجهت هماهنگی و انسجام بخشی به اولویت ها تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛شورای فرهنگی و رسانه سازمان با دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور و با هدف ایجاد پیوند مؤثر میان فعالیت های فرهنگی  و رسانه ای، برنامه ریزی درجهت هماهنگی و انسجام بخشی به اولویت ها و فعالیت های فرهنگی و رسانه ای و... تشکیل شده است.

همچنین آسیب شناسی و بررسی وضعیت فرهنگی و رسانه ای در حوزه های مختلف سازمانی، برنامه ریزی برای ایجاد پیوند فعال و گسترش مناسبات فرهنگی با مجموعه ها و نهاد های فرهنگی، انقلابی و مردمی و ارائه پیشنهادها و راهکارهای علمی جهت بهبود وضعیت فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در ارکان مختلف سازمان براساس شناخت تهدیدها وفرصت های موجود، از اهداف دیگر این شوراست.

این شورا با حضور جمعی از مدیران سازمانی دغدغه مند و صاحب اندیشه در حوزه مسائل فرهنگی و رسانه ای تشکیل شده است و تا کنون ۱۸ نشست این شورا با دبیری حجت الاسلام  محمد تقی وکیل پور، سرپرست دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و  با دستور جلسه های متنوع مرتبط با حوزه ماموریتی شورا برگزار شده است.

از جمله مباحث مطرح شده در جلسات این شورا می توان به بررسی و هم اندیشی در خصوص بررسی اولویت ها و سیاست های فرهنگی رسانه ای سازمان، بررسی راهکارهای ارتقای جایگاه حوزه فرهنگی در ساختار سازمانی، برنامه ریزی جهت انجام فعالیت های فرهنگی در مناسبت های مذهبی و ملی، بررسی طرح های فرهنگی قابل اجرا در اردوها و اردوگاه های کشور و ... اشاره کرد.

کد خبر 80540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد