حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو

رییس سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات به بیش از هفت میلیون نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قادری امروز در نشست شورای معاونان اداره کل بهزیستی استان مرکزی در اراک گفت: حمایت از خانواده‌های چند قلو بخشی از خدمات این سازمان است و در این بخش هیچ خانواده دارای فرزند ۲ قلو، در انتظار نوبت قرار ندارد.

او با اشاره به اینکه این سازمان معوقه مستمری ندارد درباره افزایش مستمری مددجویان افزود: طبق قانون بودجه سنواتی، هر سال دولت پیشنهادی در قالب مستمری به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کند و امسال مجلس، افزایش ۴۰ درصدی را مصوب کرده که پس از تصویب در هیات دولت، پرداخت می‌شود.
معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: حمایت از بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت از دیگر خدمات این سازمان است و همه افراد در انتظارنوبتِ حوزه‌های اجتماعی و توانبخشی، زیر پوشش دریافت مستمری قرار گرفته‌اند.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هم با اشاره به همکاری مطلوب خیران با بهزیستی استان از شکل گیری مجمع خیران استانی خبر داد.
حسین آبادی احیای توان بخشی در حوزه‌های فردی و اجتماعی و هم افزایی بین دستگاه‌های خدماتی استان مرکزی را از اقدامات بهزیستی دانست و گفت: اجرای برنامه‌های بهزیستی با رویکرد شاد برای توانخواهان در دستور کار است.
او افزود: تشکیل شورای عالی رفاه یکی از مطالبات مردم و از برنامه‌های اولویت‌دار بهزیستی استان مرکزی است که پس از هشت سال برگزار و مقرر شده که هر شش ماه یک بار برگزار شود.

کد خبر 80468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد