روح حاکم بر سازمان بهزیستی باید مردمی‌سازی باشد

رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در زنجان، گفت: موضوع مشارکت‌های مردمی در سازمان بهزیستی نیاز به بازنگری اساسی و هویت‌بخشی مجدد دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از زنجان، «محسن صیاد» رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان زنجان، عنوان کرد: با توجه به ماموریت سازمان در رسیدگی به حال مددجویان، حوزه مشارکت‌های مردمی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و این ساختار نیاز به ترمیم و بازنگری دارد. 

رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در تلاش هستیم که هرچه سریعتر زیست‌بوم مشارکت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی را بصورت تخصصی و جامع طراحی کنیم، تصریح کرد: واحد مشارکت‌های مردمی یک حوزه فرابخشی و یاریگر حوزه‌های دیگر در سازمان است و همکاران این حوزه تلاش می‌کنند تا بر نظام مسائل کلان دیگر حوزه‌های تخصصی سازمان و مددجویان تسلط و اشراف پیدا کند و با طراحی سناریوهای خلاقانه و نوآور به یاری سازمان بیایند.

وی، افزود: تلاش می‌کنیم فاصله بهزیستی و خواص جامعه و عموم مردم را کم کرده و هرچه سریعتر این نقص و گلوگاه مهم را رفع کنیم و رابطه‌ای موثر و دوجانبه را میان جامعه هنرمندان، پزشکان، دانشگاهیان، نخبگان, معتمدین و همه گروه‌های موثر مردمی برقرار کنیم.

صیاد با اشاره به اینکه مهرواره در محضر ولی نعمتان یک رویکرد و راهبرد جدید در مشارکت‌هاست که به دنبال جلب کمک‌های خرد و غیرمستقیم نهادهای مردمی است، در پایان خاطرنشان کرد: کار خیر فقط پرداخت کمک‌های نقدی نیست و استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر گروه‌های جهادی و مردمی، مساجد و هیئت‌های سطح محلات می‌توانند مسیر بزرگی را پیشروی سازمان باز کند.

کد خبر 78874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد