دررسانه|بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان بهزیستی خوزستان توزیع شد

اهواز- ایرنا - معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در راستای اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بین مددجویان بهزیستی خوزستان توزیع شد.

رستم کردزنگنه سه شنبه درگفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که پویش ضیافت همدلی با هدف کمک‌ رسانی به نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی اجرا شده است اظهارکرد: ارزش ریالی بسته های توزیع شده بین سه تا ۳۰ میلیون ریال بوده است که در مجموع ارزش تمامی بسته ها ۱۸۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال بوده و در۲۹ شهرستان استان توزیع شد.

وی افزود: تهیه بسته های معیشتی در اجرای پویش همدلی به منظورحمایت از نیازمندان و مددجویان بهزیستی خوزستان با همکاری جمعی از خیرین، شرکت ها و برخی دستگاه ها و سازمان های مستقر در استان انجام شده است.

کردزنگنه ادامه داد: آگاه سازی عموم مردم از مشکلات افراد دارای معلولیت از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی، پایداری و همیشگی بودن فرهنگ مساعدت و نودوستی و متبلور شدن آن در رفتار آحادجامعه و همچنین ایجاد حال خوب برای مددجویان و اقدام در جهت رفع مشکلات آن ها از جمله اهداف طرح پویش همدلی است که تاکنون محقق شده است.

وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های خیرین و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی بتوانیم بخشی از نیازهای جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی را تامین کنیم.

درحال حاضر ۱۳۷ هزار خانوار در سامانه بهزیستی خوزستان ثبت نام شده اند و ۱۰۷ هزار خانوار تحت پوشش، از بهزیستی مستمری ماهیانه دریافت و ۳۳ هزار نفر از خدمات جانبی و کمک های موردی برخورداند.

کد خبر 77897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد