برگزاری ضیافت همدلی با حضور۸۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی ماهشهر

شامگاه روز دوشنبه۲۸ فروردین ماه،مراسم ضیافت همدلی و افطاری ساده ویژه ۸۰۰نفر از مددجویان بهزیستی با حضور معاون مشارکتهای مردمی و مدیر حراست بهزیستی خوزستان و مسئولان محلی شهرستان ماهشهر در مجتمع خدمات بهزیستی بندر امام خمینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،علی مظلومی سرپرست بهزیستی ماهشهر در این باره گفت: در راستای اجرای برنامه های  ماه مبارک رمضان و به منظور بهره مندی از برکات  این ماه عزیز این ضیافت افطاری  با مشارکت اداره کل بنادر  و دریانوردی  برگزار شد.

مظلومی  با تشکر از مشارکت خوب شرکتها و خیرین همکار با بهزیستی در امر کمک رسانی به مددجویان بیان کرد:از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون  ۱۵۰۰ بسته معیشتی  اهدایی از سوی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

وی افزود: ارزش هربسته ۲۵ میلیون ریال و جمعا سی و هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال  و شامل برنج،روغن،حبوبات،چای،قند و شکر،ماکارونی  ،سویا و رب گوجه می شد.

گفتنی است قبل از ضیافت افطار، مراسم شاد و مفرحی شامل سرود،مولودی خوانی،مسابقه و ... برای مددجویان برگزار و پس از اقامه نمازجماعت  به امامت حجت الاسلام سلامت نژاد، امام جمعه بندر امام خمینی و صرف  افطار، رستم کردزنگنه معاون مشارکتهای مردمی و داوودزاده  مدیر حراست بهزیستی استان به همراه سرپرست بهزیستی ماهشهر و مسئولان محلی از نزدیک در جمع صمیمی مددجویان به درخواستهای آنها پاسخ دادند و در پایان  از منازل خانواده های دارای چند معلول بازدید و  مشکلات و نیازمندیهای آنان را بررسی کردند.

کد خبر 77892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد