تشریح واریز کمک هزینه‌های مددجویی در پایان سال ۱۴۰۱

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اقدامات پایان سال ۱۴۰۱ را درخصوص واریز کمک هزینه‌های مددجویی در مراکز و خانواده ها را تبیین و تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علیرضا انجلاسی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در تشریح اقدامات پایان سال ۱۴۰۱، گفت: مستمری مددجویان، کمک هزینه اسفند ماه و مابه‌التفاوت ۸ ماهه کمک هزینه نگهداری افراد دارای معلولیت در خانواده و مراکز نگهداری، حق پرستاری افراد ضایعه نخاعی و مابه‌التفاوت ۸ ماهه براساس مصوبه هیات وزیران، پرداخت شد. شایان ذکر است که مابه‌التفاوت فوق‌الذکر به میزان ماهیانه ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همچنین پرداخت سرانه پرونده های واگذار شده به مراکز مثبت زندگی مربوط به اسفندماه، پرداخت شهریه دانشجویان دارای معلولیت در ترم اول سال های ۱۴۰۰_۱۴۰۱، پرداخت کمک هزینه نگهداری در مراکز روزانه و کارگاه‌های تولیدی و حمایتی اسفندماه و مابه‌التفاوت کامل هفت ماهه سال ۱۴۰۱، کمک‌هزینه نگهداری فرزندان تحت سرپرستی در مراکز و خانواده‌های جایگزین، هزینه‌های مراکز فوریت‌های اجتماعی و مراکز مشاوره را از دیگر اقدامات معاونت برشمرد و یادآور شد: کمک هزینه وسایل بهداشتی مددجویان برای ۱۱ ماه نیز پرداخت شده و یکماه باقی‌مانده نیز به‌زودی واریز می‌شود.

کد خبر 77093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =