پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت سالروز حماسه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

محمد مهدی شاهقدمی با صدور پیامی سالروز حماسه ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  متن پیام به شرح زیر می باشد:

۱۲فروردین یاد آور باشکوهی است که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری جامعه ایران نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مهر "آری "بر نظام جمهوری اسلامی زده شد و اولین میوه درخت انقلاب به بار نشست.

۱۲فروردین سال ۵۸ روز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و روز وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کرد. ملت ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارد که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال ۱۴۰۲ و ایام ماه مبارک رمضان، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «سال مهار تورم، رشد تولید» شده است، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار باشد.

 محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

کد خبر 76531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد