ضیافت افطاری ساده با حضور نماینده ولی فقیه در استان در مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد

شامگاه امروز هشتم ماه مبارک رمضان،با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز ،کریمیان مدیر کل بهزیستی ،فتوحی معاون استاندار و جمعی از خیرین و مسئولان استانی و به همت خیرین ،ضیافت افطاری ساده ،ویژه کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی در مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط  عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،حجت الاسلام موسوی فرد  در این مراسم بیان کرد:یکی از فلسفه ها و حکمتهای ماه مبارک رمضان و روزه ماه رمضان همدردی با نیازمندان و یکی از افکار مترقی اسلام  توجه ویژه  به  اقشار نیازمنداست  و بسیاری از افراد جامعه و هم نوعان ما در طول سال به سختی خوراک روزانه خود را تهیه می کنند و این ماه فرصت بسیار خوبی برای همدردی و مواسات افراد متمکن با اقشار نیازمند جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از  بهزیستی به جهت اجرای این ضیافت و ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی  فرزندان بهزیستی  بیان کرد:  در این ماه عزیز مواسات و همدردی مومنین روزه دار با نیازمندان  ،تمرین  بسیار خوبی  برای یازده ماه دیگر سال  است.

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان  نیز با بیان اینکه این مراسم  به مناسبت  ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت افطاری ساده  برگزار شد ،افزود: دراین ایام، ۷ برنامه با شعار#"لبخند_بسازیم" با عناوین  ضیافت مهربانی، مهرواره درمحضر ولی نعمتان،ضیافت افطاری ساده، ضیافت خانه خدا،پویش ضیافت همدلی،برنامه میزبان همدلی وعید همدلی  توسط بهزیستی برگزار خواهد شد.

مهران کریمیان تصریح کرد: امشب یکی از برنامه های  هفت گانه  تحت عنوان  "یه افطاری ساده"  و به منظور بهره مندی از فیوضات این ماه عزیز و با مشارکت خیرین در شیرخوارگاه بهزیستی  و ویژه کودکان و نوجونان بی سرپرست  تحت پوشش برگزار شد.

وی افزود:  به منظور مانوس شدن فرزندان تحت حمایت با کلام الله مجید ،محفل انس با قرآن و جمع خوانی قرآن با حضور ایتام و کارکنان بهزیستی و همچنین  نماز جماعت  به امامت  نماینده ولی فقیه در استان  نیز برگزار شد.

گفتنی است در پایان این مراسم معنوی با حضور رضا فتوحی ،معاون  استاندار خوزستان   و جمعی از مسئولان و خیرین  به  کودکان و فرزندان بی سرپرست  هدایای نقدی اهدا شد.

کد خبر 76515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد