اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور در ۴۷محله کمتر برخوردار استان

طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۴۷محله کمتر برخوردار استان با مشارکت دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی و حاکمیتی و مشارکت ساکنین در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان در جلسه شورای معاونین این اداره کل با اعلام خبر اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور در ۴۷محله کمتر برخوردار استان گفت : طبق مطالعات انجام شده و بر اساس شاخص‌های توسعه یافتگی، ۴۷ محله کمتر برخوردار در سطح استان وجود دارد که رفع مشکلات و توانمندسازی آنها نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی دستگاه‌های دولتی، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی و حاکمیتی و مشارکت ساکنین است. بنابراین طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۴۷محله کمتر برخوردار با چشم انداز تبدیل محلات کمتر برخوردار به محلاتی با کودکان، نوجوانان و جوانان توانمند، کارآمد و موثر در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در حال اجراست.

جهانشاهی توانمندسازی ساکنین سکونتگاههای غیررسمی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، شناسایی مسائل و مشکلات ساکنین سکونتگاههای غیررسمی ، آگاهسازی گروههای هدف در جهت شناخت نیازها و مشکلات ، برنامه ریزی و اقدام در جهت رفع مشکلات منطقه و دسترسی برابر به خدمات اجتماعی را از اهداف اجرای طرح ملی توسعه و تحول اجتماع‌محور عنوان کرد .

.مدیرکل بهزیستی هرمزگان تصریح کرد: از ۴۷ محله مشخص شده در استان ، بهزیستی متولی ۱۰ محله بوده و در سایر محلات نیز با همکاری دستگاههای متولی خدمات رسانی خواهد نمود

کد خبر 76509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد