دیدار مدیرکل امور بانوان استاندار با مدیرکل بهزیستی استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با مدیرکل بهزیستی استان پیرامون طرح های اجتماعی و فرهنگی و پیش بینی اعتبار مورد نیاز این طرح ها برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، دیدار و گفت و گو کرد.

 این دیدار با حضور مدیرکل بهزیستی استان؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، معاون امور اجتماعی بهزیستی و مسئول امور بانوان بهزیستی استان در دفتر مدیرت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : سیده عاطفه مدبر نژاد؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت جدی بهزیستی استان با توجه به روحیه مطالبه گری و پیگیری های شناخته شده ایشان درخصوص ارائه طرح هایی ویژه توانمند سازی زنان آسیب دیده و یا در معرض آسیب  در سفر ریاست جمهوری شد.

محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی استان نیز توانمند سازی افراد دارای شرایط خاص و آسیب پذیر را اولویت همیشگی سازمان بهزیستی بیان و اظهار داشت: از ابتدای حضورم بعنوان مدیرکل بهزیستی استان  در تمامی جلسات درون و برون سازمانی تاکید ویژه ای نسبت به حوزه آسیب ها با عنایت به شرایط خاص این گروه از جامعه هدف داشتم  و شخصاً برای هر طرح و ایده اثر گذار و عملیاتی که بتواند تغییر جدی در وضعیت این گروه ایجاد کند پیگیری خواهم کرد.

آریا افزود: بخش عظیمی از تلاش ها برای احداث بازارچه فروش محصولات جامعه هدف بهزیستی با هدف رفع دغدغه هایی از این جنس صورت گرفته که اگر مشکلات مرتبط با موضوع حل گردد قطعاً هدفی با دستاورد بزرگ برای قشرهای آسیب پذیر بدون پشتوانه جامعه خواهد بود.

در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح چالشها و مشکلات مرتبط با حوزه زنان و خانواده؛ مدیرکل بهزیستی استان از  معاونت امور اجتماعی خواست تا سریعا با استفاده از تیم تخصصی خود در حوزه آسیب ها، طرح هایی کاربردی را با هدف رفع مشکلات زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست به حوزه زنان و خانواده استانداری برای مطالبه در سفر ریاست جمهوری ارائه نماید

کد خبر 76508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد