شهرری| بازدید از مرکز سرای احسان کهریزک

فاطمه غفارنژاد معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری از مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در سرای احسان، از توابع شهر کهریزک و تحت نظارت بهزیستی شهرستان ری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری ضمن تبریک عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از بخشهای مختلف این مرکز بازدید به عمل آورد و گفتگوی صمیمانه با مددجویان مقیم این مرکز انجام داد و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

غفارنژاد در حاشیه این دیدار گفت: سرای احسان، مرکز خیریه ای است که بیماران مبتلا به اختلالات روانی مزمن را شبانه‌روزی نگهداری و بازتوان می‌کند و هدف سرای احسان حمایت موثر و مستمر از افراد مبتلا به اختلالات روان و خانواده آنهاست.

این حمایت شامل اسکان مددجویان فاقد سرپرست و فراهم کردن امکان زندگی متناسب با شان و جایگاه انسانی آنها در چارچوب منشور حقوق بیمار است.

 وی ادامه داد: سرای احسان، از تجربیات، دانش و دستاوردهای علمی داخلی و خارجی در درمان و توانبخشی بیماران استفاده می‌کند تا علاوه بر تشخیص زودهنگام اختلالات روان مزمن، درمان و توانمندسازی بیماران را هم انجام دهد.

شایان ذکر است، این مرکز علاوه‌ بر نگهداری، اقدامات توانبخشی و پاراکلینیکی شامل، کاردرمانی و فیزیوتراپی نیز انجام شده، و همچنین کلاس‌های هنری و نقاشی برای سرگرمی در اوقات فراقت مددجویان برقراراست.

کادر این مرکز متشکل از روانپزشک، پزشک عمومی، پرستار، کاردرمان، فیزیوتراپ، روانشناس و مددکار و... در حال ارائه می باشد و این مرکز شامل دو بخش نگهداری بانوان و آقایان است.

کد خبر 76388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد