بازدید از مراکز شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروز

همزمان با سال نو و ماه مبارک رمضان از دو مرکز شبه خانواده بهزیستی شهر تهران بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور و معاونت نظارتی بازرسی استان تهران، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهر تهران و معاون اجتماعی بهزیستی شهر تهران از مرکز کودکان کار و خیابان یاسر و شهدای افسریه (دختران آفتاب) بازدید کردند.

محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران ضمن تبریک سال نو به فرزندان مقیم و همکاران حاضر در مراکز به اهمیت حضور همکاران در این ایام در کنار فرزندان اشاره کرد و افزود: حضور همکاران همانند وجود والدین برای فرزندان حائز اهمیت می‌باشد و از تلاش شبانه روزی کارکنان قدردانی کرد.

برزگر با بیان اینکه کار در حوزه سازمان بهزیستی بسیار فراگیر می باشد توضیحاتی را در این خصوص ارائه داشت.

وی از جمله خدمات ارائه شده سازمان بهزیستی برای جامعه هدف را برای بازرسان که از جمله: خدمات به کودکان بی سرپرست و حمایت و جانمایی آنان، معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد سالمند، معتادان و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی می‌باشند  و هدف اصلی همکاران کم کردن آلام این عزیزان و افراد تحت پوشش است را  برای افراد حاضر برشمرد.

در پایان از نحوه خدمات رسانی این دو مرکز از مبدا که شناسایی کودکان و اعزام اورژانس اجتماعی تا جانمایی کودکان توسط مددکار و تنظیم پرونده ها و همچنین محیط خوابگاه فرزندان توضیحات کامل و جامعی ارائه شد.

گفتنی است، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در جمع فرزندان حضور داشتند و از تمامی قسمت های مراکز و همچنین از کارگاه مرکز یاسر بازدید کردند.

کد خبر 76387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد