بندرعباس| دیدار عیدانه شهردار بندرعباس با کودکان مرکز نگهداری شیرخوارگاه الزهرا

همزمان با روزهای آغازین سال نو شهردار بندرعباس ضمن دیدار عیدانه با کودکان مرکز نگهداری شیرخوارگاه الزهرا بهزیستی از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و فرایند خدمت رسانی به کودکان در این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان  با  روزهای آغازین سال نو ، مهندس مهدی نوبانی شهردار  بندرعباس به اتفاق هیات همراه ، ضمن دیدار عیدانه با کودکان مرکز  نگهداری  شیرخوارگاه الزهرا در بندرعباس از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و فرایند خدمت رسانی به کودکان در این مرکز  قرار گرفت.

شهردار بندرعباس در ادامه ضمن تبریک سال نو ،با قدردانی و تشکر از خدمات پرسنل این مرکز گفت: احساس مادرانه ی کارکنان در مرکز شیرخوارگاه باعث گردیده سختی بی سرپرست بودن این کودکان تبدیل به شوق زندگی و امید به آینده شود.

این مقام مسئول با اشاره به اثرات مادی و معنوی کمک به کودکان نیازمند، اذعان داشت : باید با کار رسانه ای فراگیر زمینه ی مشارکت حداکثری مردم در این کار خداپسندانه فراهم شود .

مهدی نوبانی برای حمایت و نگهداری از کودکان بی سرپرست و نیازمند اعلام آمادگی نمود و تصریح کرد: شهرداری بندرعباس با تمام توان و امکانات در اختیار آماده خدمت رسانی به مراکز نگهداری از کودکان فاقد سرپرست می باشد .

شایان ذکر است : شهردار بندرعباس در جریان بازدید از شیرخوارگاه از بخشها و قسمتهای مختلف این مجموعه دیدن کرد و با اهدا شاخه های گل از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرسنل شیرخوارگاه تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 76379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد