پیام نوروزی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت فرار رسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز مدیرکل بهزیستی استان پیام تبریکی صادر نمود:

" ای تغییر دهنده احوال، حال همه را به نور اقدس منجی بی بدیل عالم بشریت به بهترین حال تغییر بگردان "

 دفتر ایام به نرمی ورق می خورد و شمیم بهاری وحلول سال نو، پیام تحول و دگرگونی را با تمام امید نوید می دهد، با تولد بهار و در رستاخیزی دوباره، طبیعت شکوفا شده و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می آورد.

سال ۱۴۰۱ سالی خاص برای کارکنان و جامعه هدف بهزیستی اردبیل بود و هم سالی پرفراز و نشیب.

بحمداله در سالی که گذشت با اهتمام و همراهی مدیران، کارکنان و کلیه دست اندرکاران عرصه رفاه اجتماعی اعم از خیرین، موسسات خیریه، مراکز و مجتمع های تحت نظارت، علی رغم تنگناهای مالی و اعتباری در حدی بیش از مقدورات گامهای موثری در ارائه خدمت برداشته شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک نوروز سال۱۴۰۲ و تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاشهای ارزنده کلیه کارکنان، شرکای اجتماعی، خیرین، گروههای جهادی و همراهی خوب نهادها همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد علوی و  .... اذعان دارم موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شد مرهون تلاش و دلسوزی همکاران و همراهات ارجمند بوده و شایسته سپاس، تکریم و تجلیل می باشد.

 از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم با سلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک در پرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س) در سال جدید که قرین بهار معنویت می باشد با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گامهای موثرتری در خدمت به جامعه هدف برخواهیم داشت و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی و ولی نعمتان مان را فراهم خواهیم ساخت.

                                          حامد رضایی

                                 مدیر کل بهزیستی استان

کد خبر 76293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد