پیام تبریک نوروزی مدیرکل بهزیستی البرز

«وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی استان البرز به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی بدین مضمون صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، متن این پیام بدین شرح است:

یا مقلب القلوب وَ الاَبصار
یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال
حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

متن این پیام به شرح زیر است :

 
نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی‌گر نجوا به درگاه پروردگار یکتا و بر آمدن دست ها به سوی آسمان و ابراز بندگی است، لحظه پایان یک سال و آغاز سالی دیگر.

نوروز یکی از عناصر هویت فرهنگی ایرانیان و یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های معنوی جهان است؛ این آیین کهن آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد.

 خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ما ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ایران سرافراز ببندیم.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و تقارن آن با بهار دل‌های مومنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را به فال نیک گرفته و امیدوارم برکات مادی و معنوی این ایام فرخنده شامل حال همه مردم نجیب و شریف ایران شود و همچنین امیدوارم با همفکری، همراهی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال مهار تورم و رشدتولید نامگذاری شده است گام برداریم.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ همکاران گرانقدرم کارکنان زحمتکش و پرتلاش اداره کل بهزیستی استان البرز و شهرستان های تابعه استان عید نوروز را به ایشان و سایر مددجویان تحت پوشش ، خیرین گرانقدر ، مدیران و کارکنان مراکز تحت نظارت و شرکای کاری و مسئولین دلسوز استان البرز و همچنین تمامی خدمتگزاران ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض مینمایم.امید است در سایه‌سار رحمت و محبت گرداننده‌ی ایام، ان‌شاءالله سال پیش‌رو سال ظهور یگانه بهار زندگی شیعیان باشد.

کد خبر 76114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد