بررسی بیش از ۶۰۰ پیشنهاد دریافتی در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات سازمان بهزیستی

در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۰۰ پیشنهاد در حوزه های مختلف عمومی و تخصصی سازمان بهزیستی از طریق سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات سازمان بهزیستی، دریافت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ عبدالله کرم زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۱۱ پیشنهاد از طریق سامانه نظام پذیرش و پیشنهادات سازمان بهزیستی دریافت شده است که پس از بررسی‌های اولیه و حذف پیشنهادات تکراری، ۲۲۴ پیشنهاد برای بررسی تخصصی به حوزه‌های مرتبط ارجاع شده است.
کرم زاده افزود: از ۲۲۴ پیشنهاد، ۸۳ پیشنهاد مورد موافقت حوزه های تخصصی بوده، افزود: پس از امتیاز دهی های لازم، در نهایت تعداد ۴۴ پیشنهاد مورد تایید نهایی قرار گرفته است، که از این تعداد سهم حوزه توانبخشی ۹ پیشنهاد و حوزه های «معاونت اجتماعی، مشارکت های مردمی  و مرکز فناوری اطلاعات» هر سه؛   ۴ پیشنهاد است. همچنین حوزه های عمومی سازمان و  مرکز توسعه پیشگیری هر دو، ۱۱ پیشنهاد و  معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز ۱ پیشنهاد را قبول کرده است.
این مقام مسئول از تمامی کارکنان بهزیستی در مراکز دولتی و غیردولتی، مددجویان عزیز سازمان و تمامی مردم شریف ایران خواست تا  با مراجعه به تارنمای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات سازمان بهزیستی به نشانی https://offers.behzisti.gov.ir با ارائه پیشنهادات مفید و سازنده، به سازمان بهزیستی  یاری رسانند.  
وی در پایان گسترش فرهنگ مشارکت و همکاری داوطلبانه همراه با تقویت روحیه شهروند سازمانی، مسئولیت پذیری و تعلق سازمانی و پی بردن به قابلیت‌ها و شناسایی افراد توانمند، ارج نهادن به ایده‌های نوین و خلاق و جایگاه کارشناسی کارکنان و سایر ذینفعان و بهره گیری و ارتقای توانایی ها و سرمایه های فکری آنها و مدیریت دانش، شکوفایی استعدادها و افزایش روحیه خلاقیت، نوآوری و تشویق هم اندیشی و کار گروهی؛ ترغیب مشارکت شهروندان و بهبود ارائه خدمات را بخشی از اهداف اجرای این نظام خواند.

کد خبر 76078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد