اردوی فرهنگی  تفریحی فرزندان بهزیستی خوزستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

روزیکشنبه۲۸ اسفندماه،۸۰ نفر از فرزندان تحت مراقبت خانه های کودکان و نوجوانان بهزیستی خوزستان به همراه مربیان در اردویی با عنوان سفر به سرزمین امید (کاروان راهیان نور) به همراه مشاور رئیس و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور ،مشاور رئیس و سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۸۰فرزند بهزیستی از ۴ مرکز شبانه روزی دخترانه و پسرانه جواد الائمه، مرکز شبانه روزی پسرانه امام خمینی و مرکز شبانه روزی دخترانه گلشن آل طاها در این اردو شرکت داشتند گفت: یکی از مهم ترین هدف های این سفر که تلفیقی از اردوی پیشرفت و اردوی راهیان نور است، آشنایی فرزندان تحت پوشش بهزیستی با رشادت‌ها و حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام والمسلمین وکیل پور افزود: در این اردو فرزندان ما با تاریخچه اتفاقات شهر آبادان در دوران جنگ و جزییات ورود و خروج نیروهای عراقی به خاک ایران آشنا شدند.
وی ادامه داد:  بازدید از تالاب شادگان، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس آبادان، بازدید از یادمان شهدای علقعه (شهدای غواص)، زیارت شلمچه و نورافشانی مزار شهدا از جمله برنامه های این ارودی سیاحتی و زیارتی بوده‌ است.
گفتنی است در این سفر یک روزه، فرزندان بهزیستی ضمن آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی با شهدای جبهه های حق علیه باطل تجدید میثاق کردند.

کد خبر 76073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد