پیام تبریک مدیر کل بهزیستی سمنان  به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز

بهار طبیعت و بهار معنویت گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی مدیر کل بهزیستی سمنان به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان پیام تبریک صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است : 

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب والابصار           یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال          حول حالنا الی احسن الحال

بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز مجالی برای حرکت دوباره درجهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است.

سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود. خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به ملت عزیزمان برداریم.

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که همراه با بهار قرآنی با تغییر و گونه گونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.  

رمضان زمانی مبارک برای شناسایی و پاسداشت ارزش های الهی و معنوی و فرصت مغتنمی است تا اعتماد به نفس خود را تقویت کرده، اخلاص دراعمال خود را پایدار و دائمی نموده و از هوای نفس خود رهایی یابیم و تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، از بی‌قیدی به مسئولیت داشته باشیم.

اینجانب   بر خود لازم می‌دانم پیشاپیش حلول  بهار قرآن و بهار طبیعت را  که آغازین سال هزاره ی جدید می باشد را به همه ی مردم شریف استان بویژه جامعه ی هدف بهزیستی تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های خانواده بزرگ بهزیستی سمنان اعم از کارکنان ادارات، موسسات و مراکز غیردولتی و شرکای اجتماعی که در طول سال ۱۴۰۱  به طور مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه ی هدف بهزیستی در سراسر استان مجاهدت نمودند تشکر و قدردانی می نمایم و اذ ایزد منان برای همه ی این عزیزان و خانواده های محترمشان سالی پر از شادابی، نشاط، عزت وسعادتمندی  توام با تندرستی مسالت دارم.

کد خبر 76013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد