برگزاری جشن تکلیف فرزندان مراکز شبه خانواده و کارکنان

در واپسین روزهای سال 1401 و با حضور مسئولین ، جشن تکلیف فرزندان مراکز شبه خانواده و کارکنان برگزار شد .در ادامه این مراسم از تعدادی از جوانان برتر، فرزندان شاهد و ورزشکاران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در واپسین روزهای سال 1401 و با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، عامری معاون اداره کل ورزش و جوانان ، حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی و دیگر معاونین بهزیستی  استان ، حجت الاسلام والمسلمین رازمند دبیر شورای فرهنگی بهزیستی هرمزگان و صفورا دریاپیما رییس بهزیستی بندرعباس ، جشن تکلیف 22 نفر از فرزندان مراکز شبه خانواده و کارکنان بهزیستی برگزار شد .

در این مراسم از 20 نفر از جوانان برتر و فرزندان شاهد شاغل در بهزیستی استان و 10 ورزشکار جامعه هدف با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم اظهار داشت : نگاه ما بر این است که جامعه هدف و کارکنان را باهم همراه کنیم ، تا بتوانیم از ظرفیت و توانمندی همه گروههای هدف در کنار یکدیگر استفاده نماییم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی اذعان داشت : باید نگاه چند جانبه ای به ابعاد فرهنگی  و ارزشهای اسلامی داشته باشیم تا بتوانیم جامعه هدف را با الگوهای موفق اسلامی و دینی آشنا نماییم .

وی جشن تکلیف را آغاز مسئولیت پذیری در حوزه مسایل دینی و مذهبی عنوان کرد و افزود : برگزاری جشن تکلیف آغاز راه  برای حرکت در مسیرتعالی و سعادت برای انسان است .

کد خبر 75849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد