درخواست معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش از مدیرکل بهزیستی استان

حضور معاون سواد آموزی اداره کل بهزیستی استان در دفتر مدیرکل بهزیستی برای درخواست برقراری تفاهم نامه سواد آموزی برای جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد:  این دیدار با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاون اجتماعی بهزیستی ، معاون سواد آموزی  اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از کارشناسان هر دو نهاد پیرو رویکرد گسترش نهضت سواد آموزی برای جامعه هدف بهزیستی در دفتر مدیریت برگزار شد.

باقری نژاد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با گلایه از بی توجهی به تفاهم نامه سال های گذشته با این اداره کل گفت: با توجه به روحیه مطالبه گری و پیگیری که از مدیریت جدید اداره کل بهزیستی استان  بعنوان عضو اصلی شورای  پشتیبانی سواد آموزی استان سراغ داریم ؛ امیدواریم در کنار سایر خدمات خود به جامعه هدف؛ جهت افزایش سواد به همراه مهارت آموزی مناسب با وضعیت افراد هدف، استقبال نماید و دستور همکاری اختصاصی در این زمینه را صادر نمایند.

باقری  نژاد استفاده از همه ظرفیتها برای شناسایی بازماندگان از تحصیل بهزیستی استان را امری  باارزش خواند و افزود:  پیشنهاد حوزه سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان  برای نهادهای حمایتی خصوصا جامعه هدف بهزیستی و گروه هایی که قابلیت آموزش داشته باشند؛ راه اندازی  یک مرکز یادگیری مشارکتی که سایر هزینه های  مربی و  هزینه کتاب بر عهده حوزه سواد آموزی و جانمایی فضایی جهت برگزاری کلاس ها بر عهده بهزیستی استان می باشد. 

محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، بهزیستی را بعنوان مهمترین نهاد حمایتی که همیشه تلاش کرده با تمام بضاعت خود به جامعه هدف خدمت رسانی نمایدو   افزود: جای گلایه و ناراحتی دارد که بهزیستی برای اکثر موضوعات خود به تنهایی عمل می کند و این درحالی است که خدمات این سازمان بزرگ با جامعه هدف بزرگ ، ماحصل ضعف و کمبود نهاد های دیگر است و روزی نیست فریاد  نزنیم که گروه های مختلف جامعه هدف این سازمان میراث ما نیست و باید تمامی دستگاه هایی که در طول زمان با سهل انگاری و یا کم کاری  زمینه بروز  یک آسیب را فراهم کردند  بیشتر از بهزیستی پای کار باشند..

آریا افزود :سازمان بهزیستی در زمینه سواد آموزی جامعه هدف، هرکمکی  انجام دهد درواقع کمک به خود  کرده  و کمترین نتیجه آن را می توان در دریافت درست راهنمایی های ما توسط جامعه هدف دانست  که می تواند بخش زیادی از مشکلات ما را حل نماید.

در پایان ؛ مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از معاونت و کارشناسان مربوطه خواست تا علاوه بر تعامل مستمر با حوزه سواد آموزی آموزش و پرورش استان؛  مطابق شیوه های تسهیلگری و مواردی که بهزیستی استان بتواند کمک کند ،  علی رغم محدودیت های اعتباری و جامعه هدف گسترده اقدام نماید.

کد خبر 75840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد