برگزاری دوره آموزشی گزارش نویسی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی در دستور کار بهزیستی استان تهران

دوره آموزشی گزارش نویسی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی بصورت حضوری در دو دوره متشکل از سه جلسه تخصصی در دستور کار بهزیستی استان تهران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با توجه به برنامه راهبردی توسعه خدمات سلامت و فوریت های اجتماعی، برنامه ریزی و برگزاری دوره آموزشی تخصصی گزارش نویسی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی در ۲ دوره مجزا مشتمل بر سه جلسه و هر جلسه بمدت ۸ ساعت با بهره گیری از اساتید بنام و آشنا به موضوعات اورژانس اجتماعی حداقل در هر دوره با حضور ۳۰ شرکت کننده تدوین و اجرا خواهد شد.
گفتنی است : اورژانس اجتماعی به عنوان شغلی حساس در حوزه رفع آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید. شناسایی مشکلات مددجویان در این حوزه بوسیله گزارش نویسی تحلیل و دسته بندی می شود. لذا گزارش نویسی در مددکاری اجتماعی از جایگاه ویژه ای برخوردار است
کارشناسان  اورژانس اجتماعی در گزارشات خود با عنوان نمودن ساختار کلی مشکل مددجو، سرنوشت رفع مشکل را معین می نمایند و ملاکی برای پیگیری پرونده مددجویان بوجود می آورند علاوه بر شناسایی مشکلات مددجویان، روندهای رفع آسیب نیز توسط کارشناس مددکار اورژانس مشخص می شود. لذا تشخیص صحیح به علاوه رعایت اصول گزارش نویسی می تواند سرنوشت یک مددجو را تعیین نماید.

کد خبر 75827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد