بندرعباس| اردوی علمی تفریحی فرزندان بهزیستی

اردوی علمی تفریحی فرزندان بهزیستی با هدف آشنایی با دستاوردهای جوانان و ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به همت شورای فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ، اردوی آشنایی فرزندان خانه های کودک و نوجوان با دستاوردهای جوانان و ایران اسلامی با شرکت تعداد ۳۰ نفر از فرزندان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار شد .

این اردوی علمی و تفریحی با هدف آشنایی با دستاوردها و پیشرفت های نوین جوانان این مرز و بوم با شعار ایران سرای امید ، با بازدید از کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان ، کارخانه آرد صدف ،مرکز تحقیقات و پژوهش تولیدات گیاهی و پارک علم و فناوری همراه بود .

مربیان شاغل در خانه های کودک و نوجوان در جریان این بازدیدهای پژوهشی و تفریحی با فرآیند و مراحل تهیه روغن نباتی از مواد خام ، بسته بندی و بارگیری و توزیع آن به سراسر استان توسط مهندسان این صنعت و کارگران در بخشهای مختلف در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی آشنا شدند .  

در ادامه فرزندان از کارخانه آرد صدف بندرعباس و بخش های مختلف آن شامل : انبار ،واحد بسته بندی و آزمایشگاه به منظور شناخت هرچه بیشتر با مراحل و فرآیند تبدیل گندم خام به سبوس و آرد جهت پخت نان تا رسیدن آن بر سفره های مصرف کنندگان دیدن کردند.

بازدید از مرکز تحقیقات و پژوهش تولیدات گیاهی نیز از دیگر برنامه های جانبی این اردوها بود .

پایان بخش این اردو بازدید فرزندان از پارک علم و فناوری استان با هدف آشنایی با فعالیت های این پارک از قبیل :افزایش توان علمی از طریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و خلاقیت و رقابت با تکیه بر علم و دانش متخصصان داخلی بود .

در مرکز پارک علم و فناوری فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی بندرعباس با اشتغال های پایه ای و مولد که دارای ارزش شغلی برای پیشرفت کشور هستند آشنا شدند  .

کد خبر 75613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد