فردیس | برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین در بهزیستی فردیس

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، جشن ولادت امام زمان (عج) و همچنین دوره آموزشی جهاد تبیین در اداره بهزیستی شهرستان فردیس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه که با حضور رئیس و کارکنان بهزیستی فردیس در محل نماز خانه این اداره برگزار شد، «حسین محمدی» دبیر شورای فرهنگی بهزیستی فردیس ضمن تبریک ولادت امام زمان ( عج) وجود امام معصوم را بر روی زمین لازم و ضروری دانست و گفت: همانطور که در احادیث و روایات آمده،حضرت مهدی موعود به اذن الله و در زمانی که خداوند مشخص نموده می آید و جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

وی در ادامه به موضوع مهم جهاد تبیین پرداخت و این جهاد را به معنی روشنگری از روی کار عملی و تحقیقی به منظور مقابله با دشمن و وسوسه های او دانست و گفت : این اصطلاح را اولین بار مقام معظم رهبری، در سال ۱۳۹۵ بیان فرمودند و آثاری بسیار مفیدی همچون جلوگیری از تحریف، حفظ پشتوانه اجتماعی، و از بین رفتن مشکلات را دارد.

در پایان این مراسم و بعد از مولودی خوانی،  "سید جواد عبادی" رئیس بهزیستی فردیس از حضور همکاران در نشست های فرهنگی در سطح اداره و تلاش های واحد فرهنگی بهزیستی فردیس تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 75611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد