کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در مجتمع خدمات بهزیستی الزهرا (س)

همزمان با ۱۵ اسفند، روز درختکاری ، تعدادی اصله نهال با همراهی فرزندان بهزیستی و مسئولین در محوطه مجتمع خدمات بهزیستی الزهرا (س) کاشته شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ همزمان با ۱۵ اسفند، روز ملی درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و با هدف تقویت فرهنگ درختکاری و تقویت پوشش گیاهی ، با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل و حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ،یعقوب دبیری نژاد و فریده عامری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ، فرزندان خانه های کودکان و نوجوانان مهر ، سعادت و اشتیاق زندگی و مربیان و مسئولین آنها ، آیین کاشت نهال در محوطه مجتمع خدمات بهزیستی الزهرا (س) برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست گفت: آب، خاک، جنگل و مراتع ، منابع طبیعی خدادادی هستند که به عنوان بستری برای حیات انسان ها و زیربنای توسعه پایدار جوامع شناخته می شوند که نه تنها به نسل امروزی، بلکه به آیندگان نیز تعلق دارند و نیازمند حفظ و نگهداری هستند.

وی اذعان داشت : روز درختکاری فرصت بسیار مناسبی برای فرهنگ‌سازی کاشت ، حفظ درختان و تقویت پوشش گیاهی برای ما و فرزندان ما به عنوان آینده سازان این جامعه است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

گفتنی است در این مراسم تعدادی اصله نهال با همراهی فرزندان بهزیستی و مسئولین در محوطه مجتمع خدمات بهزیستی الزهرا (س) کاشته شد .

در ادامه مسئولین با حضور در شیرخوارگاه الزهرا (س) از بخش های مختلف بازدید کردند.

کد خبر 75348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد