تقدیر از ۴۰ نفر پذیرفته‌شده حائز رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور از تقدیر ۴۰ نفر پذیرفته‌شده حائز رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «نرجس اسعدی» مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور از تقدیر پذیرفته‌شدگان حائز رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: ۴۰ نفر موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری دانشگاه‌های دولتی کشور شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول مبلغ ۱۵ میلیون تومان از اعتبارات بهزیستی کشور و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از طرف خیرین به دانشجویان رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی اهداء شد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حدود ۹ هزار دانشجو تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد ۲ هزار نفر در دانشگاه‌های دولتی و مابقی در دانشگاه‌های شهریه‌پرداز هستند.

وی، در پایان یادآور شد: عزم، اراده و تلاش این افراد برای رسیدن به این موفقیت بزرگ قابل ستایش است و باید این افراد را به عنوان الگو به آحاد جامعه معرفی کرد.

کد خبر 75248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =