مدیرکل بهزیستی استان: منبعد موضوعات مناسب سازی را از طریق مراجع قضایی پیگیر خواهیم شد

دومین نشست پیگیری و هماهنگی مناسب سازی استان با حضور مدیرکل امور فنی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بهزیستی و  مدیران ادارات استان برگزار شد.

دومین  نشست پیگیری و هماهنگی مناسب سازی استان با حضور مدیرکل امور فنی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بهزیستی و  مدیران ادارات استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد،محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان با گلایه از عدم استقبال مدیران نسبت به جلسات مناسب سازی در استان گفت: در موضوع مناسب سازی خیلی از تفکرات به این شکل است که تنها معلولین جامعه هدف بهزیستی ذینفع هستند، ولی با یک نگاه گذرا هم میتوان فهمید  علاوه بر معلولین هدف بهزیستی در هر خانواده ای ما افراد سالمند، زنان باردار، کودک و افراد دارای بیماری های خاصی داریم که ممکن است به تمامی دستگاه ها برای دریافت خدمات رجوع داشته باشند.

آریا افزود: مشکل اصلی ما ابتدا معابر عمومی و حوزه شهری و بعد ادارات هستند و از آنجائیکه  مناسب سازی یکی از شاخص های جشنواره شهید رجایی است درخواست ما رفع محدودیت های حداکثری در زمینه مناسب سازی است که این موضوع را منبعد ما از طریق مراجع قضایی به جد پیگیر خواهیم شد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود:استان ما معلولین و جانبازان زیادی دارد و برای ما زیبنده نیست که یک فرد دارای شرایط خاص برای دریافت خدمات نیازمند چندین همراه باشد به همین منظور ما در جلسات بعدی با انتخاب شهرداری بعنوان اولین دستگاهی که ملزم به پاسخگویی و پیگیری می باشد جلسات خود را شروع خواهیم کرد.

عیسی شهامت، مدیرکل امور فنی  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب سازی را به سبب کاهش مشکلات معلولین در عبور و مرور مهم برشمرد و گفت: مصوبات این ستاد بایستی به طور کامل و در زمان مقرر انجام شود و مدیرانی که در این جلسه حضور ندارند می بایست بصورت کتبی دلایل توجیهی عدم حضور خود را در کمترین زمان ممکن اعلام نمایند.

عیسی شهامت با بیان اینکه انجام مصوبات مناسب سازی هزینه چندانی برای ادارت استانی ندارد،  افزود: مدیرانی که از حضور و انجام مصوبات این ستاد سرپیچی می کنند به دادستانی استان معرفی خواهند شد تا اینبار در برابر ترک فعل خود به قانون پاسخگو باشند.

شایان ذکر است؛ موارد ذیل در جلسه مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

ارسال تذکر کتبی به مدیران غایب در جلسه

طرح موضوعات مناسب سازی توسط تمامی مدیران استانی و شهرستانی در جلسات و کمیته های برنامه ریزی 

ارائه گزارش اقدامات مکتوب مرتبط با هرجلسه توسط تمامی اعضا

کد خبر 75088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد